Meniu Cautare pe site

Inovație, extindere în Transilvania și o cifră de afaceri de aproximativ 4 milioane de euro pentru Business Lease în primul semestru al anului 2017

 

undefined

București, 28 iunie 2017: Business Lease, una dintre cele mai inovative companii internaționale care oferă servicii complete de mobilitate prin Leasing Operațional, Management de Flotă și Închirieri, încheie primul semestru al anului 2017 cu o cifră de afaceri de aproximativ 4 milioane de euro, în creștere cu aproximativ 20% față de anul precedent, datorită creșterii numărului de clienți și extinderii birourilor, odată cu deschiderea Centrului Regional de la Cluj.

”Ne-am așteptat la aceste rezultate, în contextul în care anul trecut am extins portofoliul de servicii, am crescut numărul de clienți și ne-am axat pe adresarea ofertei către companiile mici și mijlocii, printr-un proces consultativ de vânzare”, a declarat Ioana Grigore, Director Comercial Business Lease România.

Anul acesta au mai intrat în portofoliul companiei clienți precum TÜV Rheinland Romania, Rail Cargo Logistics - Romania Solutions, DSV Solutions, Altex România, GFR (Grupul Feroviar Român), Ortec etc. Astfel, reprezentanții companiei estimează că, până la sfârșitul anului, portofoliul de clienți se va dezvolta în continuare, iar cifra de afaceri va ajunge la aproximativ 8 milioane de euro pe an, ceea ce va însemna o creștere cu peste 20% față de 2016.

Investiții în 2017

Business Lease estimează aceste creșteri în condițiile unor investiții realizate în primul semestru din 2017. Astfel, în urma măririi capitalului social cu 9 milioane de lei, compania olandeză a făcut o investiție directă de 70.000 de euro, odată cu deschiderea unui centru regional în Cluj, ce are drept obiectiv consolidarea operațiunilor regionale existente și dezvoltarea unora noi, în linie cu promisiunea de brand: mai aproape de clienți și de nevoile lor. Mai mult decât atât, prin introducerea noului proiect ”Connected Care”, compania promite creșterea satisfacției clienților, consolidarea flotei și a sporirea siguranței și va scade TCO.

”De la începutul acestui an, toate automobilele noastre noi sunt echipate cu un dispozitiv care furnizează informații online despre kilometraj, consum de carburant și informații despre starea tehnică a mașinii, date pe care în mod normal șoferul le poate vedea pe bord. Aceste informații ne permit executarea task-urilor într-un mod eficient și proactiv, dar și direcționarea activităților de mentenanță către partenerii noștri, asigurând optimizarea costurilor și a calității. Prin intermediul unor servicii online clienții noștri și utilizatorii de mașini primesc aceste informații actualizate zilnic despre mașinile lor și insight-uri despre consumul de combustibil al mașinilor lor, pentru a gestiona și a reduce costurile totale de mobilitate”, a declarat Philip Aarsman, Managing Director Business Lease.

De altfel, din analizele realizate pe cererile venite din partea clienților, specialiștii Business Lease au observat o creștere a achizițiilor de servicii complete. Clienții se orientează din ce în ce mai mult către o externalizare completă a flotelor și au ca priorități siguranța, calitatea serviciilor și confortul.

 

 

Inapoi