ÎN PRIMUL RÂND MULȚUMIRI
Începem prin a mulțumi partenerilor noștri pentru disponibilitatea de a completa Chestionarul de Satisfacție Clienți în cele două sesiuni organizate anul precedent.
Proiectul, implementat de Grupul Business Lease încă din 2008, se derulează simultan în toate țările în care acesta este prezent, iar feedbackul primit stă la baza tuturor acțiunilor care au în vedere îmbunătățirea produselor și serviciilor companiilor din grup.
DESPRE REZULTATELE anului 2022
Acțiunile noastre se reflectă direct în gardul de satisfacție al clienților noștri și ne bucură să vedem că proiectele noastre sunt observate și apreciate de aceștia. În 2022, toate cele 17 repere pe care le evaluăm în mod curent și care analizează aspecte importante pentru businessul nostru au înregistrat creșteri. Cele mai semnificative au fost cele care au în vedere evaluările privitoare la facturare, reviziile pe contract, dar și aprecierile legate de modul în care consultanții Business Lease abordează relația cu clientul.
Scorul general la chestionarul CSS a cunoscut o îmbunătățire, urcând anul acesta la 87, iar punctajul pentru Net Promoting Score a urcat și acesta de la 60 în 2021 la 71 în 2022.
Vă mulțumim pentru timpul alocat completării chestionarului și pentru aportul dumneavoastră la aceste rezultate foarte bune. Vă vom tine la curent cu măsurile luate pentru îmbunătățirea ariilor care au obținut un scor mai mic decât media de 80.